River Of No Return
Het winterijs van Idaho is aan het ontdooien en de mensen die aan de oevers van de rivier de No Return wonen, worden gedwongen om te navigeren door de potentieel dodelijke stroomversnellingen in de lente.
Bearing Down on the Ranch
Een veeboer langs de rivier wordt bedreigd door een roofzuchtige beer die de woning besluipt en zichzelf en zijn vee agressief moet beschermen.
Een kapitein van een jetboot wordt gedwongen om in actie te komen als een spant in het troebele water van de rivier valt. En zware regen dreigt de boerderij van Aubrey te vernietigen.
Buck besluit dat het tijd is voor zijn 8-jarige zoon Dax om te leren hoe hij een Jetboat moet besturen. Ondertussen zorgt rancher Aubrey voor een drachtige merrie tijdens een riskante bevalling.
Met gevaarlijke rotsen blootgesteld aan laag water, moet Buck hoge snelheden halen om zijn jetboat te beschermen tegen schade. Solo landen op een smalle landingsbaan test Katie als piloot.