Riviera
Door te achterhalen wat Constantine op de dag van de explosie heeft gedaan, probeert Georgina antwoorden te vinden.
Georgina zoekt de mysterieuze kunstverzamelaar van haar man en Delormes vindt een manier om Negrescu te berechten.