Road to Arcadia
Pablo bouwt zijn leven opnieuw in Arcadia op, maar zijn geluk staat op instorten.
Met Bruno gewond en Valeria op weg naar Arcadia moet Pablo Irene de waarheid vertellen.
Na een bitter weerzien ontdekt Pablo dat hij en Valeria slachtoffers van misleiding waren.