Ruxx
Fly Me Away
Rux's plans to secretly move to Los Angeles to be with her lover are upended by a shocking announcement and the increasing needs of her demanding boss.
While Rux clashes with Liliana's new campaign manager, Eugen hedges the success of his dream project on his wife's bid for mayor; Cristina chases a promising lead.
An attempt to save a young boy from being bullied brings Rux closer to Andrei, who makes his feelings for her known; Liliana finds her voice in the wake of a local tragedy; Denisa receives her first commission.
Rux and Liliana get creative in their support of the LGBTQ community while Cristina makes a bold career decision; Denisa finds herself in trouble with the law.
As Cristina joins the campaign, Eugen's plans for a major tech complex in the heart of the city threaten Denisa's future as a designer; Rux and Andrei's relationship takes a turn.