Seal Team volgt het professionele en privéleven van het elitekorps van de Navy SEAL, het Tear One-team. Dit team komt in actie bij uiterst gevaarlijke en riskante missies. De leider is Jason Hayes, een man die een lange staat van dienst heeft.
Jason en het SEAL-team weigeren een missie om een ​​oorlogsmisdadiger gevangen te nemen, af te breken.