Sex Diaries
Een niet-monogame barvrouw stookt het vuurtje weer op met een oude vlam; een docent onderzoekt of de relatie een open relatie kan worden.
The Woman Unlocking Her Heart/The Engineer Cultivating Love
Een vrouw hoopt dat haar pandemierelatie standhoudt in de echte wereld; een softwareontwikkelaar verkent zijn latexfetisj met zijn partner.
Een podcaster zoekt een weg in losse contacten in het tijdperk van datingapps; een polyamoureuze seksuoloog heeft een trio met een nieuwe partner.
De bindingsangst van een chauffeuse van een ijscowagen heeft zijn weerslag op haar relatie; een homoseksuele weduwnaar en vader ontwikkelt een relatie via sociale media.