SkyMed
Madison is zwanger en Bodie heeft het daar moeilijk mee. Crystal is bang wat de gevolgen van haar verleden zullen zijn.
Hayley wil niet meer aan haar gezondheid denken en organiseert daarom een vrijgezellenfeest voor Emma.