Small Town, Big Story
How Many People Does He Need?
Wendy komt dichter bij Séamus en zijn gezin terwijl ze een castingcrisis op haar werk doormaakt.
Séamus moet de gevolgen van zijn bekentenis onder ogen zien; Wendy krijgt te maken met een excentrieke schrijver.
Wendy, Séamus en hun gezelschap keren terug naar het bos om de confrontatie aan te gaan met hun verleden en toekomst.