Sofia het Prinsesje: Magische Vrienden
Sofia en Pepper de Puppercorn heten iedereen welkom in Charmswell en stellen de Kasteeldieren voor: een eenhoorn, een griffioen en Pepper.
Sofia stelt prinses Camila voor, die dol is op magie. Ze maken een toverdrankje dat een sprankelende regenboog creëert.