Super Fun Night
Nadat een datingsite niks heeft opgeleverd, besluit Kimmie haar eigen profiel en dat van haar vriendinnen op te leuken.
Het is Halloween en zowel Kimmie als Kendall hebben een verrassing voor Richard in petto. Bovendien zijn Kimmie en de meiden uitgenodigd voor een halloweenfeestje van jongens uit hun appartementencomplex.
Kimmie en Kendall gaan samen op stap. Marika en Helen-Alice bezoeken de Murna Princess Warrior Convention en zijn geschokt door hun idool, Murna (BROOKE SHIELDS).