Take Two met Phineas & Ferb
Take Two met Phineas en Ferb, met Andy Samberg
Acteur en komiek Andy Samberg deelt familiegeheimen, laat voetbaltrucs zien en presenteert een compleet nieuw rap-genre met Phineas en Ferb!
Leer de echte Seth Rogen kennen wanneer Phineas en Ferb met hem praten over de Kerstman, superkrachten en z'n beste dag ooit.
Phineas en Ferb brengen tijd door met de legendarische skateboarder Tony Hawk die de jongens nieuwe bijnamen geeft, over skateboarden in de ruimte praat en ze fantastische tricks laat zien.
Phineas en Ferb rocken met popsensatie Taylor Swift als ze de jongens haar kenmerkende podiummoves en fotoposes laat zien met een overdonderde Candace!