Darkwing Duck
Darkwing Duck vecht zich door een kas vol vijandige planten om te voorkomen dat Rhonda in een plant verandert.
In een gevecht met de electrisch geladen schurk, Megavolt, wordt Darkwing verblind door een gigantische flitslamp.