Teen wolf
Nu hij in gevaar is, moet Derek (Tyler Hoechlin) een bondgenootschap sluiten met Scott (Tyler Posey) en Stiles (Dylan O'Brien). Scott moet een etentje met Allisons vader (JR Bourne) zien te overleven en Stiles probeert Derek in leven te houden.