The Bear
Carmy probeert de werknemers van The Original Beef of Chicagoland om te scholen, maar krijgt daarbij te maken met weerstand. Hij heeft hulp nodig en schakelt een getalenteerde jonge chef-kok in om hem te helpen.
Hands
Een onverwachte hygiëne-inspectie onthult een aantal gebreken van het restaurant. Carmy gaat de strijd aan met Richie.
Carmy en Richie cateren een verjaardagsfeestje voor een kind. Tina en Sydney werken samen terwijl Marcus donuts maakt.