The Bondsman
Hub probeert Cade tegen Lucky op te zetten en gebruikt hem als dekmantel bij zijn jacht op een andere demon.
De emotionele reden van Midge voor haar aansluiting bij Pot O' Gold komt aan het licht. Hub lost een nog groter mysterie op en probeert Midge over te halen hem te helpen.