The Boys
The Boys krijgen een superheld te pakken, Starlight neemt wraak, Homelander wordt ondeugend en een senator wordt nog ondeugender.
'Pak aan'
Het is de race van de eeuw. A-Train en Shockwave wedijveren om de titel van 's werelds snelste man. Ondertussen zijn The Boys herenigd en dat voelt erg goed.
Een heel speciale aflevering van The Boys... een uur vol lef, klootzakken, vliegtuigkapingen, waanzin, geesten en een zeer intrigerende vrouw. O, en heel veel hartzeer - zowel in de sentimentele als in de bloederige letterlijke zin.
The Boys gaan naar de Geloofs-expo om een veelbelovend spoor te volgen in hun niet aflatende strijd tegen de supers. Er kan - misschien - een moordzuchtige minderjarige zijn, maar dat zul je zelf moeten ontdekken.