The Bronze Garden
Het verhaal van de mysterieuze verdwijning van het vierjarige dochtertje van een stel -dat spoorloos verdwijnt terwijl ze met de metro van Buenos Aires reizen.
Het leven van Fabián Lila Danubio staat op zijn kop als zijn vierjarige dochtertje spoorloos verdwijnt tijdens een rit met de metro van Buenos Aires.
De politie volgt een spoor in verband met vrouwenhandel. Maar Fabián begint alles weer in twijfel te trekken.