The Bureau
Malotru's terugkeer naar Parijs na jaren undercover te hebben gewerkt in Damascus verloopt stroef.
Nu Cyclone nog steeds vermist is, moet het team een andere exfiltratie in Algerije afhandelen.
Sisteron gaat naar Algiers om Cyclone te zoeken; Pigalle beweert meer te weten over de vermiste agent.