The Chi
Een noodlottige gebeurtenis veroorzaakt een schokgolf door een gemeenschap aan de zuidkant van Chicago. Het verbindt het leven van Brandon, Ronnie, Emmett en Kevin op geheel onverwachte wijze.
Brandon vraagt Kevin om hulp. Laverne en Greavy nemen een levensveranderende beslissing. Intussen lijkt Amir te profiteren van het bijbaantje van Emmett. Quentin keert terug naar de stad om zijn eigen onderzoek te starten.
Een buurtfeestje brengt Brandon, Ronnie, Emmett en Kevin samen. Brandon heeft een confrontatie met Ronnie en wordt verrast door Jerrika.
Brandons acties brengen zijn relatie met Jerrika in gevaar. Ronnie onthult geheimen over zijn pleegzoon en geeft de politie cruciale informatie. Ondertussen gaat er van alles mis met de schoenhandel van Emmett.