The Confidante
Émilie
Na een aanvraag voor geld uit het slachtofferfonds doet Chris zich voor als Vincent om bevriend te raken met Myriam. Émilie's partner ruikt onraad.
In haar nieuwe rol als officiële medewerker van Stand for Paris beschuldigt Chris andere slachtoffers van fraude. Léon stelt een onderzoek in.
Terwijl ze wachten op de autoriteiten om hun zaak tegen Chris op te bouwen, neemt Léon Myriam in vertrouwen - die nu overal aan gaat twijfelen.