The fall
Rechercheur Stella Gibson krijgt als opdracht een reeks moorden in Belfast te onderzoeken, waarbij het gaat om een berekenende seriemoordenaar die zijn slachtoffers 's nachts besluipt.
Gibsons angsten worden werkelijkheid, wanneer Spector het moorden in Belfast voortzet.