The great game
Corso Manni was de meest succesvolle sportmanager van heel Italië, maar door een schandaal werd zijn reputatie geruïneerd. Nu wil hij wraak nemen op het gigantische bedrijf en de eigenaren, de familie De Gregorio, die zijn carrière verwoest hebben.
Dino zoekt de mol van Kirillov onder zijn aandeelhouders; Corso moet het vertrouwen van Quintana winnen.
Corso vindt verlichting in de villa waar hij en Elena zijn getrouwd; Lagioia blinkt uit bij AC Milan.