The Last Day
In 1998 leidt een vermeende massale zelfmoordpoging op het Spaanse eiland Tenerife tot de arrestatie van Heide Fittkau en meer dan 30 volgelingen.
De politie kan Fittkau's intenties niet aantonen en laat haar weer vrij - maar ze blijven haar activiteiten in de gaten houden.