The Last of Us (with ASL)
Nadat een pandemie alles heeft verwoest, ontfermt een overlevende zich over een 14-jarig meisje dat de laatste hoop van de mensheid kan zijn.
Twintig jaar nadat een schimmeluitbraak de aarde heeft verwoest, krijgen overlevers Joel en Tess een missie die alles kan veranderen.
Terwijl ze de rebellen proberen te vermijden, komen Joel en Ellie de meest gezochte man van Kansas City tegen. Kathleen zet haar jacht voort.
Joel en Ellie negeren het advies van de plaatselijke bevolking en dalen dieper af in gevaarlijk gebied, op zoek naar de Fireflies - en Tommy.