The lovers
Seamus gaat terug naar Belfast en is blij om Janet te zien, maar zij komt met een verrassend voorstel.
Seamus krijgt onverwacht bezoek en dat leidt tot een pijnlijke nacht voor hem en Janet.
Janet neemt Seamus voor een gezellige avond mee naar huis, maar onverwachts komen er sterke emoties naar boven.
Janet gaat naar Londen om bij Seamus te zijn en ontdekt dat zij niet de enige is die geheimen heeft.
Om weer tot elkaar te komen, moeten Seamus en Janet allebei hun eigen verleden onder ogen zien.