Smothered
Na datingapps en vreselijke exen gaf Sammy de liefde op en kiest voor plezier - geen huwelijk, geen kinderen, een beetje romantiek. Met Tom wil ze een affaire zonder verplichtingen, maar ze vragen zich af of het wel gewoon kan blijven.
Tom maakt zich zorgen dat hij misschien te saai is voor Sammy en probeert te bewijzen dat hij nog steeds leuk is.
Sammy en Tom doen alsof ze vreemden zijn op de openingsavond van een restaurant dat eigendom is van zijn ex.