The Old Man
Wanneer Dan Chase wordt ingehaald door zijn verleden, moet hij de stad ontvluchten waarin hij al 30 jaar woont.
Chase vindt een tijdelijke schuilplaats, maar Harold Harper en de autoriteiten zitten hem nog steeds op de hielen.
Gedwongen om te vluchten, vertelt Chase Zoe eindelijk de waarheid over zijn verleden, maar het kan te laat zijn.
IV
Chase en Harper proberen allebei verder te gaan met hun plannen, maar hun keuzes werken averechts.
Chase en Harper worden op de proef gesteld. Zoe vindt een nieuwe weg en oude verhalen komen weer boven.
Chase en Zoe gaan het hol van de leeuw binnen. Als Harper één samenwerking stopt, begint een andere.