The Pitt
Het personeel van het Trauma Medisch Centrum van Pittsburgh werkt 24 uur per dag om levens te redden op een overvolle en ondergefinancierde afdeling spoedeisende hulp.
Robby helpt broers en zussen bij de zorg voor hun bejaarde vader aan het einde van zijn leven. Later weert Samira agenten af die het gemunt hebben op een vrouw met een onbegrepen aandoening.
Er wordt gegokt op de vindplaats van een gestolen ambulance, terwijl Santos een harde les leert en Whitaker helpt om “The Kraken” te temmen.
Santos en Collins hebben ieder te maken met morele dilemma's. Samira's voorzichtige aanpak oogst lof van patiënten - en verwijten van Robby.