The Rook
Myfanwy ontdekt iets verontrustends over haar verleden. Farrier zoekt een zondebok voor de Bankside-moorden. En Monica woont undercover een EVA-veiling bij.
Myfanwy ontdekt dat ze een dubieuze relatie met haar psychiater had. Monica en Gestalt struinen Londen af naar een EVA die ontsnapt is. Farrier maakt contact met een gevangene.
Myfanwy en Monica proberen een jonge EVA in veiligheid te brengen. Ondertussen draaien Gestalts verdenkingen over Myfanwy uit op een confrontatie. Farrier wordt geschorst, maar wil op extreme wijze wraak nemen.
Terwijl Myfanwy terugkeert naar haar ouderlijk huis, wordt Farrier op het matje geroepen bij de Checquy en moet Monica verwerken dat Marcus haar verraden had.