Gebaseerd op het waargebeurde verhaal van Marty en de therapeut die zijn leven veranderde, en overnam. Marty schakelt dr. Ike in om zijn grenzen te leren bewaken. In 30 jaar tijd leert hij er alles over – en ook wat er gebeurt als ze worden overschreden.