The Sixth Commandment
De gemeenschap treurt als Peter wordt gelegd om te rusten en Ben begint een relatie met Peter's buurman, Ann Moore-Martin, tot de toenemende bezorgdheid van haar nicht, Ann-Marie.
Het echte beeld komt aan het licht wanneer de politie van Thames Valley een onderzoek opent en hun hoofdverdachte sluit, alarmerende ontdekkingen onderweg.