The Studio
Seth Rogen speelt het nieuwe hoofd van een filmstudio. Om de celebrity's tevreden te houden moet hij met zijn team bij Continental Studios schipperen tussen commerciële eisen en creatieve ambities. Zo hopen ze de filmindustrie in leven te houden.