The Suspect
Joe raakt steeds meer betrokken bij de zaak van de vermoorde jonge vrouw. Wanneer Joe's huwelijk op een ramp uitloopt, lijkt de grens tussen onschuld en schuld onherroepelijk vervaagd.
Joe is wanhopig op zoek naar de waarheid en eindigt op de vlucht voor de wet. In een laatste poging om te begrijpen wat er met hem gebeurt, moet hij diep in het verleden graven, inclusief zijn eigen verleden.