The Tetris Murders
In 1998 worden de medeontwikkelaar van Tetris, Vladimir Pokhilko, en zijn Russische familie op brute wijze vermoord in Silicon Valley. Hoewel de zaak als moord-zelfmoord wordt gezien, vindende onderzoekers jaren later een ander spoor.
In een woning in Silicon Valley wordt een Russisch gezin, onder wie de bedenker van het computerspel Tetris, vermoord. De politie staat voor een raadsel over het gebrek aan sporen.