This Town
1981, en Birmingham ontploft. Dante, verliefd, dwaalt een rel binnen. Hij komt terecht in een nieuwe wereld, verrassend, gevaarlijk, maar vol mogelijkheden.
Een begrafenis brengt verschillende kanten van Dante's familie samen - Ierse rebellen en Jamaicanen - en herenigt hem met zijn neef Bardon, die kan zingen.
Skinhead Tyro zoekt Dante op om wraak te nemen voor zijn pak slaag, en Special Branch richt zich op Bardon en ziet een kans om Gregory te gebruiken.
Jeannie vindt een pakhuis waar de band kan repeteren en een identiteit kan opbouwen. Gregory smeedt plannen om zijn broer en Bardon te beschermen.
De spanningen die de band hebben gevormd, dreigen haar te vernietigen nog voordat ze het podium betreedt, gekweld door zowel hun innerlijke demonen als door krachten van buitenaf.