Three Men Four Wheels
Wat is de mooiste auto ter wereld? Autoliefhebbers Andy Jaye, Marino Franchitti en Drew Pritchard hebben daar elk zo hun ideeën over, maar zijn het zeker niet altijd eens.
Marino bezoekt een van de mooiste privécollecties van Groot-Brittannië om een Aston Martin Ulster te bewonderen. Kunnen Drew en Andy deze vooroorlogse raceauto waarderen?
Drew laat zijn keus vallen op de Porsche 911 ST, de raceversie van de succesvolle sportwagen. Het drietal is weg van deze auto en kan niet wachten om ermee het circuit op te gaan.