Tiny Toons Looniversiteit
Het is de eerste dag op de Acme Looniversiteit, waar Babs en Buster hun nieuwe vrienden, Sweetie, Hamton en Plucky ontmoeten.
Geef pizza een kans
Rivalen Buster en Plucky besluiten een geweldig pizzafeestje te geven en komen er tot hun verbazing achter dat ze het goed met elkaar kunnen vinden.
Babs komt erachter dat er geen Acme Loo schoolkrant meer is en begint er één met Sweetie. Plucky gaat de concurrentie aan met een roddelblad.
Buster en Sweetie gaan bij het Tooneybal team, terwijl Babs en Plucky samen een keuzevak volgen. Hamton weet niet welk keuzevak hij moet kiezen.
Buster ontmoet zijn aartsvijand, Montana Max, en moet aan de hand van een nieuwe les van Bugs alles uit de kast trekken om de Loo Bru te redden.
Het is streekweek op Acme Loo en onze vrienden halen steeds verdergaande streken uit om de rivaliserende school, Aqua Loo, te verslaan.