Tuca en Bertie
Twee vogelvrouwen van in de dertig, de zorgeloze en opschepperige toekan Tuca en de bange zangvogel Bertie, wonen in hetzelfde appartement. Als Bertie bij Speckle intrekt, gaan de twee hun eigen weg; Tuca komt over hen heen.