Women Wearing Shoulder Pads
Een rijke vrouw reist naar Ecuador om cavia's te fokken voor de winst, maar haar leven wordt al snel gecompliceerd door een mysterieuze stalker.
Een mysterieuze stalker volgt Marioneta terwijl ze een nieuwe zakelijke onderneming start. Is de stalker een minnaar, een vijand of een beetje van beide?
¿Quieres? ¿Quieres? ¡Compra!
Marioneta confronteert haar grootste zakelijke rivaal, Doña Quispe, maar ze komt niet met lege handen. Ze neemt een eend mee.
Marioneta woont een bijeenkomst van dierenrechtenactivisten bij om vriendschap te sluiten met een twaalfjarig meisje genaamd Nina Quispe.
Marioneta wordt wakker in een pakhuis, doodsbang en getraumatiseerd. Ze moet haar angsten overwinnen om een tv-commercial te regisseren.
Coquita, Espada en Nina gaan op reis om de waarheid achter Marioneta's cavia's te ontdekken.