Twisted Love
Wanneer een vrouw ontdekt dat haar getrouwde zoon een relatie heeft met zijn 14-jarige stiefzus, ontstaat er een breuk in de familie die eindigt in een tragedie.
Een privé-verpleegkundige wordt verliefd op haar patiënt, een rolstoelafhankelijke getrouwde man. Wanneer de relatie aan het licht komt, moet iemand dat met de dood bekopen.
Een man heeft een obsessie voor zijn collega en wil koste wat kost met haar trouwen. Het probleem is echter dat ze al getrouwd is en een zeer jaloerse echtgenoot heeft.