Under the Dome
Wanneer een mysterieus krachtveld neerdaalt over het dorp Chester's Mill in Maine, en de bewoners vast komen te zitten, moeten de bewoners de geheimen en het doel ervan ontrafelen waarbij ze meer over elkaar te weten komen dan ooit.
De paniek slaat toe in Chester's Mill wanneer een huis vlam vat en de brandweer zich buiten de koepel bevindt.
Big Jim schakelt Barbie in om een overgelopen adjunct te vinden; Junior probeert ondergronds de koepel te ontsnappen.