Elders
Hoe Het Nu Is
In Colony House hebben Tabitha en Julie grote moeite met hun nachtmerrieachtige realiteit en in het bos proberen Jim, Boyd en Kristi Ethans verwondingen te behandelen.
Julie vindt troost bij haar nieuwe vrienden, Ethan gaat met Victor het bos in, terwijl predikant Khatri Boyd aanraadt zijn rol als leider te aanvaarden.
Jim, Tabitha en Ethan stellen vragen over waar ze zijn in de hoop dat het hen naar huis kan leiden, en Jade probeert uit alle macht hun situatie te begrijpen.