The Stand
Stu zet een zoektocht op poten om Moeder Abagail veilig en wel terug te brengen naar Boulder. Ondertussen zien Harold en Nadine hun kans schoon om hun plan in werking te stellen. In New Vegas krijgt Flagg er een gevaarlijke nieuwe volgeling bij.