Als een jonge jongen getuige is van een moord, moet Carrie de herinnering aan haar zus’ dood terzijde schuiven om hem te helpen de politie op het spoor van de moordenaar te brengen.
Wanneer Al’s ex-partner wordt neergeschoten en het onderzoek onthult dat hij een corrupte agent kan zijn geweest, moet Carrie besluiten hoe ze hem kan steunen zonder te veel betrokken te raken.