When Calls The Heart
Gebaseerd op de bestseller van Janette Oke. Met een nieuwe baan als lerares in een grensstadje, begint een jonge vrouw aan een avontuur waarin ze de liefde en haar eigen kracht ontdekt.
De jonge en vastberaden Elizabeth Thatcher arriveert in Coal Valley, waar ze een baan als lerares heeft aangenomen, en wordt geconfronteerd met de uitdagingen van het plattelandsleven.
Terwijl het bewijs tegen Cat Montgomery zich opstapelt, moet Jack haar wel arresteren voor de brand in de kerk. Elizabeth zorgt voor de kinderen terwijl Jack probeert Cats onschuld te bewijzen.
Nieuwe mijnwerkers arriveren in Coal Valley voor de heropening van de mijn. Een van hen, Billy Hamilton, is bijzonder geïnteresseerd in Elizabeth. Jack vertrouwt zijn intenties niet.