Zokie van planeet Ruby
Wanneer Ruby, een eigenzinnige vlogger, ontdekt dat haar enige volger ruimtewezen Zokie van planeet Pudge is, raken de twee snel bevriend en filmen ze samen avonturen. Ruby leert Zokie over de Aarde en hij leert zijn magie onder controle te houden.
Wanneer Zokie zijn ruimteschip laat crashen in Ruby's appartementencomplex, worden de twee beste vrienden.
Meer dan een boterham; duivenvijand nr 1
Zokie verkent niet-sandwichgerelateerde vaardigheden; Ruby, Zokie en Earl staan tegenover de duivenmaffia.
Zokie zapt Ruby's haar met glinsterende magie, waardoor ze vast komen te zitten in een wereld vol haarklitten.