Enhanced
En gruppe mutanter som lever utenfor samfunnet blir jaktet på og drevet på flukt av en ond organisasjon som er styrt av regjeringen. Men når en seriemorder med enda mer utviklede superkrefter dukker opp, må agentene og mutantene bestemme seg for hvilken side de faktisk skal stå på.