Sugar
Miguel Santos, med kallenavnet Sugar, er en dominikansk pitcher som kjemper for en karriere i baseball og å få familien ut av fattigdom. Som 19-åring blir han oppdaget av et amerikansk lag og flytter til USA, hvor han begynner å tvile på sitt livs mål.