Swagger
Fra NBA-stjernen Kevin Durant, filmskaperen Reggie Rock Bythewood og teamet bak Friday Night Lights. Et basketballvidunder må navigere seg gjennom en labyrint av press for å lykkes mot alle odds og virkelig lære hva det vil si å ha "swagger".