The Chi
Brandon ber Kevin om hjelp. Laverne og Greavy tar en stor avgjørelse. Amir prøver å tjene på Emmetts ekstrajobb. Quentin er tilbake i byen for å starte sin egen etterforskning.
Brandon søker husrom når Jerrika hiver ham ut. En fysisk og psykisk syk Ronnie treffer på Rafiq. Quentin tar en verdifull gjenstand fra Trice. Kevins ferd ender med at Brandon inngår en dårlig avtale med Reg.
En nabolagsfest fører Brandon, Ronnie, Emmett og Kevin sammen. Brandon har et sammenstøt med Ronnie og blir overrasket av Jerrika.
Brandons handlinger setter forholdet hans til Jerrika i fare. Ronnie oppdager hemmeligheter om surrogatsønnens fortid og gir en helt avgjørende opplysning til politiet. Emmetts skosvindel går skeis.